Pre pohodové prechádzanie a fungovania stránky, používame cookies. Viac informácií o ochrane osobných údajov.

Máme nové legíny. Pozrite sa.

 

 

 

 

 

 

Najčastejšie kladené otázky

Najčastejšie kladené otázky

Je možné si Vaš tovar niekde vyskúšať?

Áno, je to možné. Tovar si môžete vyskúšať na niektoré z našich 16 podnikových predajní EVONA.

 

Neprišlo mi potvrdenie objednávky?

Po dokončení objednávky vždy posielame jej potvrdenie e-mailom. Ak sa tak nestalo, dôvodov môže byť viac:
 
1. Objednávku sa Vám nepodarilo dokončiť. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu objednavky@evona.cz alebo na telefónnom čísle +420 734 433 374 radi Vám pomôžeme s uzavretím objednávky.
2. Potvrdenie objednávky bolo označené poštovým klientom ako SPAM. Skúste sa pozrieť do tejto zložky.
3. Môže mať zaplnenú schránku a prijatie nových e-mailov nie je možné. Skúste odmazať staré správy
4. V zadanom e-mailu mohol byť preklep, preto Vám potvrdenie objednávky nebolo doručené. Pre overenie nás môžete kontaktovať na e-mailu objednavky@evona.cz alebo na telefónnom čísle +420 734 433 374.

 

Čo mám robiť, keď chcem po uzavretí objednávky niečo zmeniť?

V prípade, že chcete zmeniť obsah Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás na telefóne +420 734 433 374 a dohodnite sa na úprave. Alebo napíšte nám na e-mail objednavky@evona.cz, kde Vám poskytneme bližšie informácie.

 

Koľko stojí poštovné a balné?

Poštovné na dobierku, pri prevzatí zásielky, je 3,90 EUR. V prípade, že ste sa rozhodli pre platbu vopred, bankovým prevodom na náš účet, tak je poštovné 2,90 EUR.
Pri objednaní nad 30 EUR máte od nás dopravu zadarmo (neúčtujeme dopravné, balné, ani dobírečné).

 

Čo znamená platba prevodom na účet?

Platba prevodom je rýchlym a stále obľúbenejším spôsobom platby. Ak používate internetové bankovníctvo, môžete Vašu objednávku zaplatiť pohodlne priamo z domova.
Tovar expedujeme, akonáhle bude Vaša platba pripísaná na našom účte. Dodacia lehota v tomto prípade závisí na tom, ako rýchlo banka Vašu platbu spracuje.

 

Kedy dostanem objednaný tovar?

Pri tovare skladom po potvrdení spracovaní objednávky doručujeme na dobierku do 5 pracovných dní. V prípade, že zvolíte platbu vopred bude, objednávka odoslaná až po pripísaní platby. V prípade, že sa ponáhľate na dodanie tovaru, odporúčame Vám objednávku uzavrieť na dobierku, s platbou pri prevzatí. Vaša objednávka tak môže byť odoslaná obratom (nečakáme na prevod financií medzi bankami), skrátite tak dobu odoslania.
Po expedícii objednávky od nás dostanete e-mail. Tovar štandardne zasielame DPD.

 

Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

Áno, samozrejme. Pokiaľ Vám doručený tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť. Stačí len ho zaslať na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III, Česká republika. Do balíka prosím priložte formulár na odstúpenie zmluvy a kópiu faktúry.

 

Čo keď chcem vrátiť len časť objednávky?

Vrátenie len niektorých výrobkov z objednávky je samozrejme možné. Môžete ich do 14 dní od doručenia zásielky vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť. Stačí ho len zaslať na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III, Česká republika. Do balíka prosím priložte formulár na odstúpenie zmluvy a kópiu faktúry.

 

Je možné pozdržanie odoslaní objednávky?

Neskorší dátum odoslania Vašej objednávky je možný. Oddialenie expedície je maximálne do 14 dní od jej uzavretia. Požadovaný termín odoslania objednávky uveďte do poľa poznámka v objednávkovom formulári.

 

Popredný český výrobca pančúch a oblečenia.

 

Nohám pristane Evona už od roku 1879

Mapa predajní