Pre pohodové prechádzanie a fungovania stránky, používame cookies. Viac informácií o ochrane osobných údajov.

Zľava 4  na všetky župany. Pozrite sa.

 

 

 

 

 

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

Ako môžem vrátiť objednávku?

Nenosený a nepoužitý tovar môžete štandardne vrátiť do 14 dní od nákupu a to bez udania dôvodu. Náklady za vrátenie tovaru platí nakupujúci. Pri vrátení objednávky postupujte podľa nižšie uvedených bodov.

1. VYTLAČTE SI FORMULÁR K ODSTÚPENIU OD ZMLUVY

V prvom kroku si vytlačte formulár na odstúpenie od zmluvy a starostlivo vyplňte všetky údaje. Formulár aj kópiu faktúry následne vložte do balíčka k tovaru, ktorý chcete vrátiť.

Formulár na stiahnutie tu.

2. TOVAR ZABAĽTE A POŠLITE VAMI ZVOLENÝM DOPRAVCOM

Zabaľte tovar a pošlite balík na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III

Bezplatné vrátenie prostredníctvom Zásielkovne s kódom 98764161.

Balíček neposielajte na dobierku, pretože v takom prípade nebude zásielka prevzatá.

3. PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR

Akonáhle obdržíme váš balíček na sklad, tak môže trvať až 14 dní kým vám budú vrátené peniaze. Peniaze vraciame najčastejšie prevodom na účet.

 

Ako postupovať pri reklamácii chybného tovaru?

Podľa obchodných podmienok máte právo reklamovať tovar v prípade, že sa vada objaví do 24 mesiacov od prevzatia. Ako postupovať pri reklamácii vadného tovaru sa dočítate v nasledujúcich bodoch.

1. VYTLAČTE SI FORMULÁR PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE

V prvom kroku si vytlačte formulár k na uplatnenie reklamácie a starostlivo vyplňte všetky údaje. Formulár aj kópiu faktúry následne vložte do balíčka k tovaru, ktorý chcete reklamovať.

Reklamačný formulár na stiahnutie tu.

2. REKLAMOVANÝ TOVAR ZABAĽTE A POŠLITE VAMI ZVOLENÝM DOPRAVCOM

Zabaľte tovar a pošlite balík na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III.

Balíček neposielajte na dobierku, pretože v takom prípade nebude zásielka prevzatá.

3. RIEŠENIE REKLAMÁCIE

V reklamačnom formulári uveďte akým spôsobom si prajete reklamáciu vyriešiť. Podľa povahy (výmenu veci, zľavu, opravu výmena produktu za produkt rovnakej hodnoty)

4. TERMÍN VYBAVOVANIA

O uplatnení reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 dní a budeme vás bezodkladne kontaktovať. Následný proces reklamácie zaberie maximálne 30 kalendárnych dní.

Máte ďalšie otázky k možnostiam vrátenia alebo reklamácie chybného tovaru? Neváhajte nás kontaktovať na čísle +420 734 433 374.

Popredný český výrobca pančúch a oblečenia.

 

Nohám pristane Evona už od roku 1879

Mapa predajní